La orice comanda ce contine ceai matcha sau accesorii in valoare de minim 250 Ron primesti 100g ce ceai matcha Taishan. Promotia este valabila in perioada 04.04- 30.04.2022

Livrare si Retur

  1. Livrarea produselor

Costuri de Livrare:

Transportul este GRATUIT pentru comenzi ce au valoare mai mare de 250 ron. NU EXISTA COSTURI SUPLIMENTARE

Taxa de livrare prin curierat este de 18.99 ron inclusiv TVA pentru comenzi cu valoare mai mica de 250 ron.

Fata de costurile de livrare mentionate nu vor aparea alte costuri "surpriza".

Livrarea coletelor va fi efectuata prin Dpd sau Posta Româna!

In momentul procesarii comenzii veti primi un apel telefonic, sau un SMS si/sau un mail ce contine numarul de AWB al coletului pentru confirmare!

Pregatirea comenzilor si trimiterea coletelor dureaza  24-48h, daca sunt plasate de luni pana vineri. Comenzile plasate vineri dupa ora 12 si in zilele de Sambata si Duminica se pregatesc si se livreaza in urmatoarea zi de Luni.

Toate comenzile vor fi livrate in ambalaj de carton sigilat cu banda adeziva verde, sau plic alb antisoc. In cazul in care coletul prezinta urme de deteriorare (rupt, taiat, desigilat, cu orificii, turtit, patat sau ud fara a se rezuma la acestea) va recomandam sa refuzati primirea coletului si sa ne anuntati telefonic in maxim 24 de ore pentru a putea rezolva cat mai repede cu incidentul creat.

Raspunderea pentru deterioararea cauzata produsului si/sau coletului revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare.

 

Produsele deteriorate din culpa curierului vor fi inlocuite imediat cu conditia sa fim instiintati in termen de 24 ore de la primirea coletului.

Pentru a va asigura ca s-a plasat comanda cu plata online, va rugam sa verificati adresa de e-mail pentru confirmarea de plata!

INBOUND ONLINE MARKETING AGENCY SRL nu va livra in nici un caz colete a caror ambalaje sunt deteriorate.

 

In cazul in care doriti o anumita ora de livrare va rugam sa introduceti in campul "Observatii" aceste mentiuni inainte de finalizarea comenzii.

In ziua in care coletul cu comanda dumneavoastra va fi expediata, veti primi o instiintare telefonica sau prin sms.

In ziua in care coletul cu comanda dumneavoastra va fi livrat, veti fi instiintat printr-un SMS de catre firma de curierat.

 

Produsele se vor livra in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc veti fi instiintat. In nici un caz nu vom inlocui produsul comandat cu altul asemanator fara acordul dumneavostra expres.

 

Termenul estimat de livrare este de 24-72 de ore pentru livrarea oriunde in tara (urban sau rural din momentul expedierii).

 

IMPORTANT: Aceste termene pot suferi variatii din motive exceptionale cum ar fi calamitati (inundatii, alunecari de teren, viscol), greve, penurie de combustibil. Pot exista situatii in care firmele de curierat sa fie depasite de numarul solicitarilor (de exemplu in perioadei in care sa ofera promotiile de Black Friday).

 

Raspunderea pentru deterioararea cauzata produsului si/sau coletului revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare.

 

Produsele deteriorate din culpa curierului vor fi inlocuite imediat cu conditia sa fim instiintati in termen de 24 ore de la primirea coletului.

 

  1. Returul produselor

Returnarea produselor se poate face prin suportarea de catre client a cheltuielilor de transport! Cheltuielile de transport pentru retur sunt de 18.99 ron inclusiv TVA

La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si ale accesoriilor/consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, instructiunile de utilizare, etc), in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

Conform legii, se va inapoia valoarea comenzii (excluzand taxele de transport) in cel mult 14 de zile de la data returnarii.

Conform legislatiei din Romania (O.U.G. nr. 34/2014): " Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14".

Conform art.16 punctul e) din OUG 34/2014, produsele alimentare constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere. 

INBOUND ONLINE MARKETING AGENCY SRL va ofera posibilitatea de a returna orice tip de produs in termen de 14 de zile calendaristice.

Termenul de retragere (dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta) de 14 zile calendaristice incepe sa curga din ziua în care consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:

  •  (i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;
  •  (ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;
  •  (iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs; 

Cheltuielile de returnare a produselor, catre comerciant, vor fi suportate de catre client. (Conform art.14 Alin.2 O.U.G. nr. 34/2014: Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator.)

 

Cu toate acestea INBOUND ONLINE MARKETING AGENCY SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returul pentru:

  • Produsele alimentare desigiliate.
  • Produsele alimentare care se deterioreaza usor si/sau sunt sensibile la temperatura, umiditate etc.

Dreptul de renuntare la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

 

Pentru denuntarea contractului la distanta clientul trebuie:

 

1) sa faca o declaratie neechivoca in care isi exprimă decizia de retragere din contractul la distanta. Intentia de returnare a unui produs cumparat trebuie comunicata catre INBOUND ONLINE MARKETING AGENCY SRL prin e-mail, posta, telefon, SMS sau verbal.

In cazul in care alegeti comunicarea prin email aceasta trebuie trimisa la adresa de mail:info@tearoom.ro, iar daca comunicarea acesteia se va face prin posta, notificarea datata si semnata trebuie trimisa la adresa: INBOUND ONLINE MARKETING AGENCY SRL, Str. Aurel Vlaicu, Nr.54, Et.2, Ap.16, 700381 Iasi, Jud.Iasi

 

Declaratia trebuie sa contina:

 

Model formular de retragere

 

– Către [aici se introduce numele, adresa poștală și dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax și adresa de e-mail a Comerciantului]:

 

– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse:

 

– Comandate la data (*) / primite la data (*)

 

– Numele consumatorului (consumatorilor)

 

– Adresa consumatorului (consumatorilor)

 

– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

 

– Data ( )

 

2) Dupa notificarea denuntarii unilaterale a contractului la distanta conform art.14 Alin.1 O.U.G. nr. 34/2014 consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului "in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile."

 

IMPORTANT: In colet de retur se vor afla toate documentele primite la livrarea produsului/elor, precum si notificarea scrisa de denuntare a contractului si solicitarea returnararii sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii., semnata de persoana care a incheiat contracul la distanta.

 

INBOUND ONLINE MARKETING AGENCY SRL va rambursa toate sumele primite drept plata de la consumator, fara intarziere nejustificată si, in orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului. INBOUND ONLINE MARKETING AGENCY SRL poate amana plate sumelor pana la data receptiei coletului de retur si verificarea integritatii produselor returnate.